بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

والیبال قهرمانی نوجوانان جهان|کوچک‌مردان والیبال ایران را بیشتر بشناسیم

  • کد خبر: ۷۸۴۳۷
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
  • ۲
والیبال قهرمانی نوجوانان جهان|کوچک‌مردان والیبال ایران را بیشتر بشناسیم
کوچک‌مردان دلاور با مهاراجه‌های هندی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در تهران استارت خواهند زد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بدون توجه به پاندومی و همه گیر شدن ویروس کرونا زندگی ادامه دارد. در این بین ورزشیان دنیا هرگز تسلیم نشده اند و هر روز در گوشه و کنار این دنیای پهناور بساط تمرین و مسابقه را پهن می‌کنند. اصل رقابت‌های ورزشی را به بهترین وجه اجرا درمی آورند.
میزبانی هفدهمین دوره رقابت‌های نوجوانان جهان در تهران نماد دیگری از سرسختی مقابل ویروس نا به کار و جریان داشتن زندگی است. بدون تردید اجتماع نوجوانان زیر ۱۹ سال هجده کشور جهان در این برهه بحران زده جهانی نمودار خوبی از سرزندگی مردم کشور عزیز ماست.
مسابقات از امروز آغاز شد، اما بچه‌های دلاور ایران از فردا با پیکار در مقابل مهاراجه‌های هندی استارت ورزش قهرمانی را خواهند زد. ما هم مانند بسیاری از ورزش دوستان به پیشواز این رقابت‌ها و حمایت از نوجوانان شکیل ایران می‌رویم و در این مسیر وظیفه ملی خودمان را با معرفی ستارگان آینده والیبال سرزمین مقدس ایران انجام خواهیم داد.


پاسورها
عرشیا به نژاد با ۱۹۶ سانتی متر قد در تقسیم پاس و دفاع روی توپ گام‌های رو به جلویی را برداشته است. در کنار این پاسور تهرانی ایلشن داوودی از شهر والیبال خیز گنبد را داریم با ۱۸۹ سانتی متر قد و ریزه کاریی‌هایی که اگر پخته‌تر شود یک پاسور ایده ال خواهد شد.


سرعتی ها
اول از یوسف کاظمی شروع می‌کنیم. نوجوانی خوش قواره با ۲۱۰ سانتی متر قد و ۱۰۵ کیلوگرم وزن از دیار کاکوهاست که او را یک سید دیگر می‌نامند و بسیار دلپذیر بازی می‌کند. عرفان نوروزی نژاد با ۲۰۲ سانتی متر قد سرعتی زنی دیگر از شهر پرآوازه والیبال یعنی آمل است. او قطر پاسوری بود که به توصیه مربیان تیم ملی مدافع وسط کارآمدی شد، خوش پرش و خوش دست است. ضلع سوم سرعتی زن‌ها را شایان سپهری فرد تکمیل می‌کند. او با ۱۹۸ سانتی متر قد می‌درخشد و کافی است که راه قهرمانی را با اطمینان طی نماید.


قدرتی ها
کاپیتان یونس جوان از دیار همیشه مطرح در والیبال ایران یعنی مشهد مقدس. او در دریافت، سرویس و آبشار مهارت بسزایی دارد و در این مدت کوتاه نشان داد که آینده روشن است. مبین نصری با ۲۰۲ سانتی متر قد بازیکنی قوق العاده است از شهر والیبال خیز ارومیه که برای تیم شهداب یزد بازی می‌کند. نصری از آینده‌های تابناک والیبال ایران است. پوریا حسین خان زاده با ۲۰۱ سانتی متر قد او هم آملی است. خوب بازی می‌کند و در کنار آبشار و دفاع دریافت مطلوبی دارد. اما ستاره قدرتی زن‌ها عرفان اصغرپور از شهر بابل است. ۱۹۷ سانتی متر قد دارد و به لحاظ تکنیکی یکی از پرورده‌ترین بازیکنان ماست که شاید یک میلاد عبادی پور دیگر باشد.


قطر پاسورها
برای امیرمحمد حیدری راد با دو متر قد که از دیار چی چست آمده تا راه بزرگی را در پیش گیرد و امیرمحمد گل زاده از کرج می‌توان از واژه عالی استفاده کرد. ما با این استعداد‌های درخشان، اما کمی خام هیچ نگرانی از بابت پشتوانه‌های پشت خط زن نخواهیم داشت.


لیبرو
در این پست سجاد جلوداریان از همه رقبا پیشی گرفته است. او مثل بازیکنان بزرگسال با تجربه و پخته بازی می‌کند و از آینده داران والیبال ما خواهد بود.
برای این جمع شایسته و مربیان تیم ملی، مسعود آرمات (سرمربی)، احمد لاهوتی، علی فتاحی و مرتضی اشرفی (مربیان) امین شاکری آنالیزور و علی عسگری سرپرست تیم و همه آن‌هایی که به نوعی دیگر کنار گروه آینده سازان قرار دارند آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
1
2
پوریا حسین خانزاده کجاش آملیه؟
ایشون مال بندپی شرقی بابل هستن
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
1
به امید تیم ملی فوق العاده و در کلاس جهانی در آینده❤️‍?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->